۱۳۸۶ بهمن ۱۳, شنبه

از طلا بودن پشیمان گشته ایم . . .

اصل فابل صوتی این مطلب قبلا" در تارنگار "هاواری اوینار" منتشر شده بود اما از آنجائی که بسیاری از دوستان نتوانستند فایل صوتی را دانلود و گوش کنند تصمیم گرفتم تا متن آنرا جهت آگاهی شما در اینجا نقل کنم ظاهرا" حکومت ولایت فقیه از انتشار این سخنرانی جلوگیری میکندوتمایلی به انتشار آن ندارد.

اگر جای فعل ومفعول جا بجاست من تقصیری نداشتم مربوط به ادبیات مورد استفاده رهبر انقلاب است سعی کردم امانت داری را در انتقال این متن انجام دهم.

(از طلا بودن پشیمان گشته ایم مرحمت فرموده مارا مس کنید)

ما علاوه بر اینکه زندگی مادی شمارا را میخواهیم مرفه بشد زندگی معنوی شماراهم میخواهیم مرفه باشد.شمابه معنویات احتیاج دارید معنویات مارابردند اینها .دلخوش نباشید که مسکن فقط میسازیم آب و برق رامجانی میکنیم اتوبوس رامجانی میکنیم دلخوش به این مقدارنباشید معنویات شما راروحیات شما راعظمت میدیم.شمارابه مقام انسانیت میرسانیم.اینها شمارامنحط کردند اینقدر دنیاراپیش شما جلوه دادند که خیال کردید همه چیز این است.

ما هم دنیا را آباد میکنیم هم آخرت را.یکی از اموری که باید بشد همین معناست که خواهد شد .این دارائی از غنائم اسلام است ومال ملت است ومستضعفین ومن امر کرده ام که به مستضعفین بدهند وخواهند داد.وپس از اینهم تخفیف های دیگر در امور خواهد حاصل شد.لاکن یه قدری باید تحمل کنیم به این نغمه های باطل گوش نکنید این ها حرف میزنند ما عمل میکنیم اینها شمارامیخوان دلسرد کنن از اسلام.اسلام پشتیبان شماست .

ما پس از این راجب به بانک ها هم طرح هائی داریم که ازین وضع رقت بار برگردد ازاین وضع استعماری برگردد.مابایدتمام این کاخهای وزارتخانه را وزارتخانه هارا که میلیونها میلیاردمال ملت درش صرف شدست باید اینها تبدیل شود یه یک کیف معتدل اسلامی این فرم فرم خارجیست فرم اجنبی است فرم طاغوت است. دردادگستری کاخ درست شده است لاکن دادگستری نیست دادخواهی نیست فقط کاخ است بانک ها به تدریج باید تعدیل بشد وربا بکلی قطع بشد.

من باید که به مصادرامور بگم که اخطارکنم که انقدر ضعف نفس بخرج ندیددنبال این نباشید که فرم غربی پیداکنیم بیچارگی مااین است که دنبال این هستیم که فرم غربی پیدا کنیم .دادگستری ما دادگستری غربی باشد قوانین ما قوانین غربی باشد انقدر ضعیف النفس نباشید اونهائی که فرم غربی رابرفرم الهی ترجیح می دهند اینها ازاسلام اطلاع ندارند اونهائی که میگن نمیشد اسلام رادراین زمان پیاده کرد برای این که اسلام رانشناخته اند نمی فهمن چه میگن.

مامبارزه بافسادرا بادایره امربه معروف ونهی از منکر که یک وزارتخانه مستقل بدون پیوستگی به دولت بایک همچین وزارت خانه ای که تاسیس خواهدشدانشاالله مبارزه با فسادمیکنیم .فحشا راقطع میکنیم مطبوعات رااصلاح میکنیم رادیو رااصلاح میکنیم تلویزیون رااصلاح میکنیم سینما ها را اصلاح میکنیم تمام اینها به فرم اسلام باید باشد.تبلیغات" تبلیغات اسلامی وزارتخانه ها" وزارتخانه های اسلامی احکام "احکام اسلام حدود اسلام راجاری میکنیم.خوف ازاینکه غرب نمیپسندد نمی کنیم .

غرب ماراخار کرد غرب روحیات ماراازبین برد ماراغرب زده کردند مااین غرب زدگی رامیزدائیم تمام آثارغرب را تمام آثارفاسده تمام اخلاق فاسده غربی را خواهیم زدائید.مایک مملکت محمدی ایجاد می کنیم.بیرق ایران نبایدبیرق شاهنشاهی باشد آرم های ایران نباید آرمهای شاهنشاهی باشد باید آرمهای اسلامی باشد.از همه وزارت خانه ها از همه ادارات بایداین شیر وخورشید منحوس قطع بشد.علم اسلام بایدباشد آثار طاغوت بایدبره اینها آثارطاغوت است این تاج آثار طاغوت است آثار اسلام باید باشد نه آثاری که تمدن است آقا بیدار باشید. . . . . دولت بیدار باش ملت بیدار باش. .. . .

سخنرانی مذکور را از اینجا دانلود کنید

وباتشکراز دوست خوبم مریم آرامیان این سخنرانی را بصورت آنلاین در اینجا بشنوید


برخی از دوستان با قسمت نظرات مشکل داشتند .لطفا" بروش زیر عمل کنید:


۲۲ نظر:

ناشناس گفت...

صد رحمت به همان مس!!!
گاه شك مي كنم به دنيايي كه زنداني و زندانبانش يك ترانه را زمزمه كنند...
حسين پناهي

ناشناس گفت...

از یه بابایی که نمیدونه وزارت خونه چیه ؟ چه انتظاری داری آخه

اینم اولش فکرشو نمیکرد اومد جمعیتو دید جو گرفت یه چیزایی گفت وزارت خونه رو هم موقع اومدن از یکی شنیده بود .
آشفته

ناشناس گفت...

...........Hmmm

ناشناس گفت...

چه میشود گفت از آن بت بزرگ ؟


پیروز باشی.

ناشناس گفت...

چه میشود گفت از آن بت بزرگ ؟


پیروز باشی.

ناشناس گفت...

این لینک رو نشد دانلود کنم اما توگ گوگل کشتم و نوشته رو خوندم و لینک رو هم پیدا کردم و دانلود کردم و بعدش یه جایی آپلود کردم که سانسور نمیشه آدرس هارو آخر کامنت می نویسم.

اما میگم چه وعده و وعید هایی خمینی داده بوده، اونجایی هم که از اسلام و حد زدن و بگیر و بکش گفته دروغ نگفته، خب اونایی که اون زمون بودند و شنیدن انگاری خوب متوجه نشدن یا نشنیدن.
حزب فقط حزب الله رهبر فقط خمینی و خامنه ای و مرگ بر ضد ولایت فقیه رو گفته اند دیگه. حزب فقط حزب الله و مرگ بر ضد ولایت فقیه معلومه یعنی مرگ بر من و هر کسی که ولایت فقیهی و حزب اللهی نیست.

اینجا لینک دانلود حرفای خمینی که میشهmp.3 دانلود کرد.

آدرس:
http://enghelab-57.blogfa.com/post-5.aspx

اینجا هم آپلود کردم و میشه کدش رو با مدیا پلیر تو همه وبلاگ ها گذاشت تا همه مردم بشنوند که خمینی چه وعده هایی داده بوده. خودم هم تو وبلاگم گذاشتم
در همین آدرس که این زیر می نویسم هر کی خواست میتونه فایل های موزیک و حرفاشو و خلاصه هر سر و صدا و شلوغی و داد و فریادی داره مجانی و راحت و سریع و هرچند دفه که خواست آپلود کنه.

آدرس:

http://boomp3.com/m/a0ccfc6a6418/12-bahman

یا اصلن این کد زیر رو کپی و تو وبلاگش در صفحه نوشتن مطلب جدید، رو دگمه HTML کلیک و کد کپی شده رو وارد کنه.
توضیح زیادی دادم که اگه کسی زیاد وارد نیست استفاده کنه.

مریم آرامیان، وبلاگ مریم ها
http://mariamweb.blogfa.com

ناشناس گفت...

این هم کد حرفای خمینی با مدیا پلیر



این کامنتدونی میگه:

کد شما پذیرفته نمی شود:
می توانيد از برخی برچسب های ها ت ام ال مانند .... استفاده کنيد
...................
دیگه نمیدونم چه جوری کد صدای خمینی رو برات تو کامنت بنویسم یعنی وارد کنم.

ناشناس گفت...

سلام دوست خوبم
لینک صوتی آقای خمینی مشکلی نداشت و من دانلود کردم و فایل باز شد بازهم لطفا دوباره تلاش کنید اگر بازهم نشد به من اطلاع دهید تا فکری بکنم برای اینکه به سر زدی تشکر می کنم

ناشناس گفت...

سلام دوست خوبم
لینک صوتی آقای خمینی مشکلی نداشت و من دانلودش کردم و فایل باز شد لطفا دوباره تلاش کنید اگر مجحددا دانلود نشد به من اطلاع دهید تا فکری بکنم برای اینکه به من سر زدی تشکر می کنم

ناشناس گفت...

سلام سامورایی

رنگ و شکل وبلاگت خیلی خوب شده، عکس و توضیح برای نوشتن کامنت هم لازم بود.

ناشناس گفت...

برای مریم ( وبلاگ تحریم 86 )
راستی راستی که ساده لوحی دختر جان
اون وقتهایی که من تویی زندون همین جمهوری اسلامی سخت ترین شکنجه ها رو تحمل میکردم شاید شما داشتید برای قرار با دوست پسرتون ماتیک به لب میکشیدین
تو داری از همان ادبیاتی استفاده میکنی که امثال احمدی نژاد و . . . استفاده میکنن متکبر - طلب کارانه و احساسی - حق به جانب و دگم- و البته سطحی و توهین آمیز .
از کجامعلوم که شما مهره رژیم نباشی که همش میخوای از هویت من سر در بیاری ؟ شما سخن من رو بشنو , اگه نادرسته دلیل بیار
شرط میبندم هنوز هم به عاشورا و کرامات ائمه و سوراخ جمکران اعتقاد داری !
نداری ؟
شمایی که هنوز نمی تونین حرف متفاوت بشنوین آیا فکر می کنین برای جامعه مدنی آماده هستین ؟
شمایی که هنوز هم از دوران قاجار فاصله نگرفتین و با ادبیاتی پاچه خوارانه و مذهبی مزاج از این و اون حضرت و اعلا حضرت می سازین و هنوز از دنیای رعیت بودن فاصله نگرفتین , چطوری می تونین دم از آزادی بزنین ؟ در حالی که هنوز خودتون یک در بند افکارتونید ؟
آره من هم فکرمیکنم مشروطه سلطنتی برای جامعه ایرانی نظام مطلوبیه چون هنوز مردم ما نمیتونن بدون آقا بالا سر زندگی کنن . برای آینده سیاسی ایران هم شاید بهترین گزینه آقای رضا پهلوی باشه اما شما می خواین هنوز نیومده از ایشون اعلاحضرت بسارید و یقینا بعدش هم فرمایشات ملوکانه و منویات پادشاه جنت مکان و و و
هنوز بت پرستی دختر جون
اگه راست میگی این کامنت رو منتشر کن و بذار دیگرون قضاوت کنن

ناشناس گفت...

درود دوست گرام
عالی بود
او یک ابله دروغگوی بیشرم بود.

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز
با فیلتر شکن وارد شدم.

جای نو مبارک.

ناشناس گفت...

ممنون مثل اینکه درست شد.
فکر می کنم این فعل هایی که آقای!
خمینی به کار بردند از روی زرنگیشه!!
چون می خواسته خودشو مثل عام مردم که شامل بی سوادان روستایی بوده نشون بده که آخر عاقبت ما رو هم همینا رقم زدن. نمی دونم شایدم از روی بی سوادیشه که در اون اصلا شکی نیست.

ناشناس گفت...

سلام آخرین سامورایی
این کامنت مثل تو گفت...
برای مریم ( وبلاگ تحریم 86 )
که نوشته:اون وقتهایی که من توی زندون همین جمهوری اسلامی سخت ترین شکنجه ها رو تحمل میکردم شاید شما داشتید برای قرار با دوست پسرتون ماتیک به لب میکشیدین و از این حرفا...
..............

مکه اونوقتا برای مبارزه با ماتیک زندان می بردند کسی رو و شکنجه اش هم می کردن؟

ناشناس گفت...

درود بر دوست ارجمندم
و با آرزوی بهروزی انسان.

ناشناس گفت...

باشد که بیندیشم "دیگر شدن" مهم نیست، "چگونه دیگر شدن" را باید پرداخت

ناشناس گفت...

سلام خوبيد وب جالبي داريد به منم حتما سر بزنيد

ناشناس گفت...

سلام مرسي سر زدي

ناشناس گفت...

سلام خوبيد وب جالبي داريد به منم حتما سر بزنيد

ناشناس گفت...

سلام بر شما دوست عزیز


از مطلب شما استفاده کردم


ضمنا با


اعتبار کتاب مقدس ۰قسمت پنجم۰

دلایل اعتبار کتاب مقدس :

اعتبار تاریخی و سندی کتاب مقدس

اما نقد آن : (قسمت عهد عتیق ج)



اسپینوزا پس از باز کردن رموز ابن عزرا می گوید : موارد مهم تری در تورات که ابن عزرا به آنها توجه نکرده است.


آپ هستم

منتظر نظرتون هستم[گل]

ناشناس گفت...

سلام بر شما دوست عزیز


از مطلب شما استفاده کردم


ضمنا با


اعتبار کتاب مقدس ۰قسمت پنجم۰

دلایل اعتبار کتاب مقدس :

اعتبار تاریخی و سندی کتاب مقدس

اما نقد آن : (قسمت عهد عتیق ج)



اسپینوزا پس از باز کردن رموز ابن عزرا می گوید : موارد مهم تری در تورات که ابن عزرا به آنها توجه نکرده است.


آپ هستم

منتظر نظرتون هستم[گل]